Листая Linkedin, (который был замечен в неправомерном использовании личных данных), наткнулся на историю неудачного собеседования одного гребца.
Кратко - поциэнт искал крейсер вместо шхуны а нашел "Титаник". Ну, то есть, на радостях от предварительного оффера пренебрег банальной подстраховкой и уволился раньше чем получил реальный.
Цікава історія, сталась зі мною трохи менше року тому.
Пішов я на співбесіду в одну компанію, доречі досить не маленьку, по кількості співробітників (тоді я вважав це маркером солідності ). Досить добре пройшли всі етапи, як HR так і технічна. Через декілька днів отримую оффер.
Виглядає як класне підвищення, думаю я, додаткові бонуси, а також можливість працювати з дому, чого я хотів.
Круто! Зважую все, думаю, приймаю рішення йти і починаю процедуру звільнення.Відпрацювавши два дні, отримую повідомлення від HR моєї “нової компанії”: “Ми змушені відкликати оффер. Від нас пішов великий клієнт і тепер нам не треба розробник. Ми з вами зв’яжемся через декілька місяців!”.
Хаха. Чи здивувався я? Та трохи є. Фортуна повернулась іншим боком, як то кажуть. Мені казали, що ІТ це швидкоплинне середовище, але ж не на стільки . Зараз смішно, але тоді не дуже.
Протягом наступного тижня я все ж знайшов роботу, і на щастя, тут все склалось, як я і хотів.Тому кінець історії позитивний.
Але пам’ятайте, оффер це ще не найм!
Я припоминаю ситуацию с позапрошлой работы, ну, той самой, где Серегу уволили за 5 минут. El jefe взял обратно Стаса, который ушел на новое место, скорее всего, на новую зарплату, но спустя несколько дней вернулся. Официальной версией была ностальгия по коллективу, якобы, на новом месте он не такой как на старом. Но мы то знаем...
В общем, подстраховывайтесь и не делайте необдуманных шагов, тем более, в наше непростое время.